Sayfalar

7 Ocak 2011 Cuma

satılık pazartesi...












siyah beyaz
bir bulvar gürültüsüne uyandım
sadık bey oteli
24 kasım

(günün aydın olsun
abla yüzlü izmir kumrusu)

                     uyandım
                     satılık bir pazartesi

homurdanarak geçti otobüs
ter kokulu bir koridor yürüdü
asık yüzlü ve körüklü
bir şeyler söylüyor yaşlı adam
                                     yanındakine
                                              elleri yetişemiyor dediklerine

böyle süeterli müeterli
        böyle kasket falan
nasıl da yabancılaşıyor
asfalt ayaklarında
bunlar ne ürkek pabuçlar
                        çamurunu inatla taşıyan

kuşlar
aceleci oyunlarında
tek tanrılı bir atmosferin
neyi saklarlar böyle
       böyle telaşlı ...
               böyle derin...

                     uyandım
                     satılık bir pazartesi

herşey
bir bulvar oluyor
adım adım

sadık bey otelinde
ıslanmış bir sabah

uyandım
24 kasım

Yüksel ÜNAL | kasım-2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder